Friday, November 2, 2012

Chef Riz & Ana Dahlia di landa masalah??



Cuba mengelak berkaitan isu pergolakan rumah rumah tangga pasangan selebriti Chef Riz dan juga Ana Dahlia akhirnya, Chef Riz mengakui rumah tangganya kini dilanda masalah.
"Sedangkan lidah lagi tergigit, inikan pula suami isteri" adalah pepatah yang paling sesuai untuk menggambarkan situasi pasangan ini.
Dipetik dari laporan Kosmo, Riz akui bahawa kini rumah tangganya sedang bergolak namun tidak mahu mengulas lanjut berhubung dakwaan dia dan Ana telah pergi mengambil borang permohonan cerai di Mahkamah Rendah Syariah Kajang, Selangor baru-baru ini.
"Di dalam alam perkahwinan bukan semuanya indah, akan ada masalah juga, kini kami mengalami masalah. Namun saya tiada niat untuk ceraikannya."

Riz atau nama sebenar Mohd. Nadzri Redzuawan, 30, yang juga merupakan anak kepada Chef nombor satu Malaysia, Chef Wan memberitahu dia amat sayangkan Ana dan mahu menyelamatkan perkahwinan yang baru dibina pada 10 Disember tahun lepas.
"Saya sayangkan dia. Buat masa ini tunggulah perkembangannya sahaja."
Ujar Riz lagi, dia tidak mahu memburukkan lagi keadaan dengan memberi kenyataan lanjut mengenai isu rumah tangga mereka. Gusar disalah erti, Riz mengambil inisiatif untuk mendiamkan diri dari memberi keterangan panjang lebar.


No comments:

Post a Comment